rosa

 

 

Ehh hall¨å



Snacka om att jag inte har värstans mycket att skriva om här för jag har haft en riktig slappsöndag haha . Men vädret fortsätter vara på min sida denna veckan så jag tog mig en skön promenad och så , väldigt smart att jag hoppas på skitväder när jag köper en cab :P men men det kommer hålla sig vid 30° här genom septemer med och sen i oktober börjar hösten här egentligen inte som i Sverige.
Det är mindre än en vecka tills vi börjar roadtripen mot sverige och jag bärgar mig redan =)
Några saker jag måste göra när jag är i sverige är Äta kebab (har fortfarande mardrömmar om skottlands kebab), handla på Gina(jag vet haha mend det är billigt), handla Monki , äta svensk mat , parta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0