regn

 

 

 

 

Halåå

Har varit idag och fått uppehållstillstånd , tydligen får man inte stanna här utan att ha en "anledning" fick ett brav idag om att jag var tvungen att gå till polisen och ge min anledning tillsammans med pass och sånt annars skulle jag tydligen bli arresterad hhah what di fuck :P


Jag vet inte vem som kommenterade men nån anonym frågade om jag blivit tjock haha , om jag inte ångrar mig att jag slutat dansa jämt för att jag skulle vara tjock nu eller nåt , kan då upplysa denna person om att jag inte ser mig sj som tjock , jag är snarare mindre nu eftersom mina muskler är väck. men bedöm själva I honestly dont care :P

Normalt sett skulle jag väl inte svara men denna person har skrivit samma kommentar typ tre ggr så :P

Mina nya levi´s jeans är dock supersnygga =)


 


Nu ska jag till banken och ta ut alldeles för mycket pengar för en alldeles för dyr bil haha.

Helt sjukt , jag trodde att jag hade hittat en bra försäkring men jag ville gå nån annanstans med för säkerhets skull , så var det 250 kr billigare i månaden , blir så sur på den där damen som försökte att screw me over totalt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0