off work

Jag sitter och väntar på min sega vän så kom på att jag måste berätta nåt från jobbet en s.k. anekdot :P haha
vi har såna där äckliga toor asså bås , såär jag på toan och fördrev lite tid kollade att uniformen satt rätt och så , så hör jag världens brak-fis från båset bredvid ,
haha och inte nog med det , personen typ "trycker" högt så man hör sen hör man nästa  fis som det dessutom kom en stor korv med ,
Asså jag visste inte vad jag skulle ta vägen , jag höll mig för skratt och helt plötsligt så börjar det stinka så in i norden asså.
Var typ tvungen och springa ut !!

Såhär ser jag ut ikväll , väldigt a la natural typ aslite mascara så långt nådde min kraftansträngning ;)


I feel better - hot chip
As bra låt verkligen , kan inte sätta en genre på den men ändå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0