new

HEj
Jag har ont i en tand !! usch , jag har inte haft det förut så jag vet inte ens hur det känns att ha tandvärk ahah.
Måste väl ringa en tandläkare imorn då /:
Men men på tisdag kommer jag kunna ta hem min bil förmodligen :D så glad , och vad jag älskar denna bil , bara är så , den är inte som andra bilar ;)
Den 31 aug börjar våran färf hem mot sverige , på vägen ska vi stanna i Amsterdam och köpenhamn , sen upp mot v-ås i ett tag sen åker jag ner mot lkpg =) that is the plan =)
Här är en bild på exakt den modellen , och de sätena ska jag med ha =)
Lite nördigt att lägga upp en bild på den men det kanske är kul att se vad jag ska ha


Älskar den eftersom den ser lika bra ut stängd som öppen , inget tygtak eller så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0