Lycka

Okej så här gick det till , jag vaknade 3.30 inatt kunde inte somna om för jag var så nervös inför mitt körtest idag.
Klockan sju var jag på körskolan och jag var så nervös ,
Jag var verkligen tvungen att gå på toa och så var det en bajamaja och man kunde verkligen se allt piss och skit äckligaste jag sett , sen ville jga ta papper , då kommer det värsta spindeln på min hand från pappret uhhh.
MEn men körkortet fick jag !!!
Det är en så skön känsla att jag gjort allt själv , jag har betalat själv , och bara övningskört men skolan , så det är bevisat att det går !! utan mamma att övningsköra med haha.
Det har ju krävt så mycket av mig att lära mig allt på tyska , lära mig trafiken det funkar inte som i sverige, och nu är det fan avklarat !!
Idag är en dag då jag tycker jag måste få vara lite stolt över mig själv !!


Nu jäklar
Peugeot 307 cc cab
nu kommer jag snart och hämtar dig !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0