less

 

 

Hej mina vänner

Blev så glad när jag hittade denna klänning , blev mindre glad när jag kom hem och såg att jag tagit en L :P haha

hur dum får man vara då.



Jag håller på att totalt fucka ur på e-bay , att lägga upp sin första annons visade sig vara ett äventyr.
Sen står det att koden man får för att bevisa sin identitet kommer om 2-3 dagar !! was fur ein scheiss ist das ?
Jag vill väl börja sälja skiten nu eller ? hur jobbigt som helst , sen kan man inte lägga upp på kvällen heller för då är bankerna stängda så då kan man inte heller bevisa sin identitet. Ta er i bajjan !!
Idag ska jag ligga vid poolen , så tar vi nog en cykelsväng och sen tillbaka till poolen haha.
Idag kanske jag ska ringa på en bil , har inte bestämt mig än , men kanske =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0