ikea jobbare

Hej
Tänkte svara på en kommentar jag fick om det är kul att arbeta på ikea...
Jag försöker att inte klaga eftersom jag vet hur svårt det är att få ett lördagsjobb i sverige till exempel.
Här är lördagsjobb dock vanligt och i stort sett vem som helst kan få det , det är också stora klasskillnader här och ifall man jobbar i kassor eller på mc donalds så är många otrevliga.
Ibland är folk hur otrevliga som helst på ikea och tittar på en som att man tillhör den sämsta samhällsklassen typ aa här sitter hon i kassan för att hon inte klarde av skolan eller nåt sånt , ibland vill man bara säga , ursäkta men jag jobbar bara lördagar om några år har jag en finare titel än dig gubbstruts !
Aaa det ver min spontana reaktion på kommentaren , peace out :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0