Du wirst diese insel nie verlassen !

halloj
Vi drog till filmbutiken förut , och det visade sig att shutter island kom ut idag och jag ville alltid se den.
Den var ju hur bra som helst i början men sen spårade det ju ur totalt , jag visste ju inte sjävl vad som var sant och inte haha.
Sen på slutet får man ändå inte veta hur det går , åhh som jag hatar det , jag blir ju nyfiken , borde skriva ett mail till regissören och fråga hur han tänkte sig slutet jag klarar inte sånt här tolka själv , måste veta det exakta hhaha.


Whatever , jag börjar bli slumrig , imorgon är det städa och fixa till som gäller för min familj från Sverige kommer =)
Your never gonna leave this island

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0