dropp

Hallå gosisar

Regnet öser ner men hunden är ju kissnödig ändå :P

Var ute med han så der jag värsta pensionären ska försöka parkera in sin bil sen...stor smäll , han kör rätt in i bilen framför sig :P

Vad gör han då ? kör iväg...han hade nog tagit sig en snaps eller två.

Jag var spänd på att se en skräckis idag vi hyrde en så när vi kollat typ 20 min så funkar den inte längre , jag blir så less !!

Om nån undrar så mår min bil bra , han gillar Baden och sin parkeringsplats , sen stortrivs han med sina två nya däck med hehe.

 

 

 


Gammal bild


Imorgon blir det packning för min del , på Lördag jobbar jag ju så då finns inte så mycket tid , sen tidigt söndag bär det av mot Sverige =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0