däck(A)

 

 

Okej jag är en slutkörd boll just nu , eller en boll ? aa söndersparkad då isåfall :P

Dagen började med att jag skulle ta med mig min vovvi ut , så vi gick förbi bilen då med , då ser vi att det är värsta hålet i däcket , shiiit helvete , blev att sätta mig i typ nattlinne och åka till en verkstad haha.

Då sa de att det måste ha hänt längesen , vaaa jag kollade min bil i en verkstad innan jag köpte den wtf asså.

men nu är den fixad iaf.

Vi drog och grillade , nu på kvällen fick jag nåt slags rtck att städamin garderob , blev några kassar fulla med skit och nu ligger allt i garderoben i fin ordning sorterat i färger haha får vi se hur länge det kmr se fint ut :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0