brum brum

Morr , rätt i ditt ansikte


Ja min uppdatering är tråkig , inga bilder från vad jag gör utan bara på lilla mig men det får väl duga för nu !
Idag var jag och tittade på en bil , imorgon blir nästa =)
Bilen jag såg idag var helt okej , men jag gillade inte riktigt säterna , vill gärna ha läder va !
Annars så var den sjukt snygg , en volkswagen passat limousine med inbyggd navigator + tv + dvd.
Men imorgon ska jag titta cab och sen slutligen på en mindre bil som har mindre redan körda km och skulle kosta mindre i försäkring.
Det är ju med en väldigt ny bil men det skiljer 300 per månad i försäkring så jag har verkligen nåt att fundera på ;)
Haha bilprat är inte vanlligt från min sida haha.
Ikväll ska vi äta med min familj , min mamma ska laga nåt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0