zara is to die for!

Sitter här och kollar igenom lite mode , är glad över att snart kunna få se vårkollektioner. Kollade igenom HM´s och deras katalog har ju typ alla budgetvarianter på det som kommer till våren. Måste säga att jag är helt in love with de här zara kläderna. I want ;) Inte bara axelvaddar men också spetsiga axlar känns snyggt nu , vet inte vrf dock hehe.


Blir nog snart en tripp till zara för att kolla in this stuff , men jag antar att samma finns i sverige så det är ju bara att dra till sthlm =) Själv tar jag väl en tur efter skolan dit.

Nu ska jag kolla på tv och försöka förstå lite tyska. Allt är ju dubbat här så har inget större val haha.

 

Simian Mobile Disco - Audacity of Huge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0