Yougurt

Halloj
Fick en liten "Dare" från någon lustig person. Ifall jag vågar lägga upp en bild på mig själv utan smink ;)
Det är inte så svårt för mig eftersom jag helst inte sminkar mig så mycket , däremot så brukar jag inte heller ta bild på mig själv när jag inte sminkar mig haha.
Men hittade tre bilder!
Jag i en dansdräkt hehe mer a la natural än så kan det inte bli !




Så köpte idag i shoppingcity nya make-up borstar det behövdes.

Sen hittade jag en beige kavaj på HM så är nöjd !

Har inte bestämt vad jag ska ha på mig ikväll än , behöver göras , men först nu tänkte jag äta något och sen fixa mina lösnaglar , för en gångs skull ska mina naglar se fräscha ut !

Men jag kommer uppdatera senare ikväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0