What a f*ck

PANDA-ARSLE jag kan inte hitta rätt universitets kurs , och det finns ingen högskola här ..vad gör man då , jo då begår man kollektivt självmord !!

And this makes me a really sad panda !

Om jag inte lyckas hitta något denna veckan.

Jag har bestämt mig för att komma in på en speciell utbildning efter sommaren och det ska inte misslyckas.

Orka , måste annars speedläsa tyskan men hinner inte på en månad , 

ÅSNE-FJÄRT rätt i ansiktet (det var lite blött i den också)

Men nej nu ska jag inte ha det här negativa tänket heeh , jag kommer hitta en kurs :P

bäst för mig ;)



Gömmer mig så att "sexual-harassment Panda" can´t find me !


Kommentarer
Postat av: sandra

tänkte du skrev att man fick fråga va som hellst... vill inte va oartig asså, men undrar bara hur du ha råd med allt? typ gymkortet o smink, kläder... du har sjukt grym stil bruden! :) inspireras av dig!

2010-02-01 @ 18:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0