Struts

Hejsan
allt är så himla stressigt nu med allt jag måste fixa innan skolan börjar nästa vecka men försöker hinna blogga lite iallfall hehe.
Jag är så taggad inför helgen. ska åka in till Wien och gå på Österrikes största club och kolla på Cascada bland annat =) Can´t wait !
Hittade lite vårmode 2010.



 


Något ni gillar ?

Måste bara säga , så besviken jag är på Camilla Läckbergs senaste bok. Jag läser alla hennes tycker de är asgrymma men slutet på den här ? not good !

Var så himla spänd på att få läsa lösningen.

Men vad besviken jag blev.

Besvikelse har fått ett nytt namn efter denna bok.

Hon tog livet av sig för dom va bög...

Vad är det om ?

haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0