ROSA

Har vart på gymmet nu , lika jobbigt som vanligt men det börjar ändå kännas lite lättare nu när träningsvärken har börjat lätta , haha
NU ska jag lägga mig och vila en stund för att sen orka upp och göra nåt av denna dagen =)

Någon undrade om jag är vig eftersom jag dansar , nu dansar jag inte precis längre men vig är jag väl fortfarande. En bild från gymmet , stretch rummet , där är jag minst 30 min efter att jag tränat klart. Glöm aldrig att stretcha !



MM min blogg är lite underlig just nu , men det var alltså inte meningen att visa bilden upp och ner haha.

Någon frågade om jag hade ett bra sminktips ,
jag använder just nu mycket rosa läppstift. Till vardags en sån här ljusare rosa och till fest kan man satsa på ett neonrosa tycker jag !
Nouba är ett jättebra märke , men Make up store kommer man undan med lite billigare med och det är lika bra.

Hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0