Melon

Guten nacht
Jag fattar inte hur jag ens har lyckats vända på mitt dygn , ja vaknar så mycket på nätterna och kan ändå inte bli trött nu !
Jag får väl lägga mig och titta på wrestling , det är det enda som jag kan förstå (eftersom man behöver ju inte kunna tyska för att förstå det haha)
Nu ska jag inte börja prata om va jag tycker om wrestling hmm ska inte säga något ..
SOLARIE SPÄNNISAR !!
hmm oj där kom en groda.
Annars kan jag titta på antikrundan , brittiska versionen på bbc entertainment YES.
Jag lovar se aldrig på den kanalen. De visar samma program tre ggr innan det kommer ett nytt avsnitt.
Sjukligt frustrerande.



Glöm dina bekymmer , imorgon kommer nya

Kommentarer
Postat av: Tim

Haha Karin goes Wrestlingproffs :P

2010-01-12 @ 23:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0