Mango Tango

Hallo mittwoch , lillördagen i Svea.
Måste säga att det hände mig en ganska underlig sak när jag skulle köpa en ny digital kamera. Var värsta sugen på att börja använda den när jag kom hem och "se vad den går för" så att säga. Så öppnar jag förpackningen så ligger det en lapp där det står : Sälj ej batteri och usb kabel saknas" 
Fan så ledsamt , bara att åka tillbaka med skiten. Haha men det var rätt kul på något sätt ändå.

Först tänkte jag säga tack till alla som skrev att det är kul att jag bloggar igen och att min hund e söt , jag hälsade Mango det och han ger er alla ett voff tillbaka haha ! 
Jag fick en fråga om vilken handväska jag har och vad som finns i den hehe exiting ;)

  • Min väska kommer från Mango.
  • Jag har alltid med mig min mob och ipoden.
  • Spray body lotion från body shop.
  • självklart försvarets hudsalva the one and only lipsyl.
  • Lite svenska och euro cash, går itne att betala med kort här.
  • Spegel
  • Sen har jag en liten sminkväska.
  • Där ligger två läppstift från makeupstore, chanel rouge, helena rubenstein mascara, läppglans , läppstift lancome.
Sist men inte minst parfym från escada fragrance magnetism , real classic.

Kom på lite spontant sådär att jag har köpt nytt schampoo. Jag bara älskar detta då. Om du vill ha riktig volym på ditt hår ska du defenitivt använda detta här. Kan dock säga att alla sebastian produkter är grymma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0