IsBjörn

Bara några dagar kvar på min vacation.
På måndag börjar jag tyska kursen och mitt gymkort kommer ! YES så nu kan jag gå hur ofta jag vill.
och ska börja ta mitt körkort !
Ja hörde ni det , JAG ska börja ta mitt körkort, alla som känner mig lär ju skratta och jag lär ju vara tvungen att göra det på tyska också !
Alla andra på kursen kommer ju garva sönder åt mig , jag kommer sitta där på teori lektionerna men min lilla gula ordbok och försöka hinna slå upp alla ord han säger.
Skäms bara jag tänker på det, men , som man säger det kan ju vara kul att glädja någon annan med haha.
Planen är att vara flytande i tyska och ha ett körkort till sommaren så jag kan börja plugga det jag verkligen vill till hösten och inte tyska hehe.


Bild från i somras , jag vill ha sommar nu ! Allt är ju bara så underbart på sommaren.
Vill ha klarat av alla tyska tentor haha

Shakira - men in this town
check it out


Kommentarer
Postat av: dalle

HAHA! kändes inte tillräckligt utmanande att tare på svenska förstår jag... lycka till :P

2010-01-12 @ 13:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0