Gym freaks

Har lätt haft den roligaste dagen på gymmet !

Körde först mitt program som vanligt , gick sen till stretchrummet som vanligt.

Sätter mig och stretchar. Så kommer en gammal gubbe in typ 70 bast , han hänger sig i ribbstolen och försöker gå ner i splitt, han kommer typ inte ens halvvägs ner, samtidigt som han typ pratar med sig själv om hur ont det gör.

Jag blev sjukt chockad och är så nära ett skrattanfall , men nej jag tänkte på något annat det gick bra.

Jag fortsätter stretcha , efter fem minuter kommer nästa gubbstruts in, han börjar stretcha helt normalt sen out of nowhere så hoppar han ner i spagat , sen det andra benet spagat och avslutar med en splitt. Jag var verkligen tvungen att tänka på något annat , folk på mitt gym är crazy seriöst !

 


 


 


Kan inte någon bara ge mig en Zebra ?
Kom igen , var lite spontana!
Jag skulle bli jätteglad haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0