Guldfisk

Här kommer den efterlängtade uppladdningen , såhär ser mitt nya rum ut ! Man ser inte tv på väggen bakom stolarna men den har jag ju redan lagt upp bild på så det vet ni väl redan hur det ser ut ;)


Mein bett , this is where the magick happens


Här är trappan utanför mitt rum , jag älskar speglarna och allt , men jag bor alltså inte i en lägenhet det här är loksom bara en trappa i huset haha. Men spegeln är väldigt bra att ha när man ska gå ut också !




Ja vad kan jag annars säga , jag gick till gymmet iallfall hehe vilken luring.
Men imorgon ska jag nog vara hemma och plugga tyska för jag har lite att ta igen om jag byter grupp nu.
Kan inte bestämma vad jag ska göra på fredag.
Vet inte om jag vill gå ut där några andra vill gå.
Problema.
Imorgon ska jag se om jag hinner kolla alla avsnitten av paradise hotel. 
Har lyckats denna vecka att inte få reda på vem som åker, så glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0