GLOSSY

Vad kan det här vara då? Swarovski , österrikes största smyckes kedja , ett klassiskt märke som är känt över hela världen !

Smyckena görs i denna fabrik , man kan även åka dit och kolla , tänkte göra det i sommar !


Mest kända är Swarovski för deras klassiska smycken !

Men det gör allt mellan himmel och jord som smycken till barn och husdjur !


A personal favorite of mine !


Annars producerar de glas skulpturer och kläder också !
Just nu har de 15% på alla smycken , ska kanske gå och titta. 
Egentligen är inte såna här smycken något för mig.
Men jag har haft ett swarovski halsband på mig på en bal en gång , det var värt 2000 euro , jag var rädd hela kvällen haha !
Att jag skulle råka ta sönder det , men det gjorde jag inte och jag måste medge att det är en väldigt speciell känsla att ha på sig något så värdefullt.

NU är jag off to the gym.
Jag har ingen tyska imorgon så tänkte sitta hemma några timmar och plugga tyska , måste tyvärr eftersom jag bytte grupp nu och ligger tre kapitel efter i boken och har prov på måndag , YES för den. 
Återkommer efter gymmet då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0