Fikon

Nu är jag slutkörd vill jag lova.
Kommer förmodligen vakna upp med svår träningsvärk imorgon och det första jag ska göra är att dra till gymmet igen för att ha möte med en personlig tränare. haha
Men vilket grymt gym !
Jag har aldrig haft gymkort förut eftersom jag tränat varje dag i skolan men jag har ju ändå varit på de flesta gym som feelgood och worldclass.
Fitness land är en klass för sig
hur stort som helst
hur fräscht som helst , här under ser ni en del av relax avdelnigen.
Man kan verkligen göra allt och själva huset är större än ett ica maxi.
Men smakar det så kostar det jag betalar 7 1/2 laxar för ett halvår.
Vi får se vad tränaren ger mig för dom imorgon , ett personligt träningsprogram ska jag iallafall få !


På tal om annat så hittade jag den här super snygga kavajen , exakt en sån som jag vill ha och den är från HM så det blir budget köp också !

 


Goodnight för mig nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0