Myself time



Karin , var brukar du köpa dina kläder ??

Väldigt olika , jag gillar att variera mig , jag kollar online. Går både till budget affärer och dyrare. Nu den senaste tiden så har jag köpt mycket från Mango och Zara.



Hur är du som person , vet inte riktigt genom bloggen , du verkar vara så många olika saker haha !

HMM jadu , vem är jag haha , jag är ganska målmedveten , jag bestämmer mig för något och sen gör jag det.

Jag har lätt att ta kontakt med människor ifall jag vill det. Jag är väldigt öppen som person tror jag.

Jag har definitivt typ kill humor. Dock brukar folk kalla mig typiskt tjejig.



Vilka länder har du bott i?

Sverige , Skottland , nu österrike



Vad gör du i Österrike och trivs du där?

Just nu lär jag mig tyska , det gör jag varje vardag inne i Wien. I mars så kan jag förhoppningsvis så mycket tyska att jag kan börja universitetet här.

Jag trivs väldans bra måste jag säga !



Hur håller du dig fit ?

Gymmar , äter inte mer än 2000 kcal om dagen.






Vad använder du för schampoo?
Sebastian serier , mycket bra rekommenderas !

Har du bra självförtoende?
Beror på vad det gäller , jag vet för det mesta när jag klarar av något eller inte. Men jag är ganska självkritisk så vet inte haha.


Vad använder du för smink?
Just nu foundation från Lancome , Mascara från loreal och resten från Make-up store.

Vad tycker du är snyggt utseendemässigt ?
Tycker inte man ska vara för smal , lite vältränad , långt hår gillar jag.


Tycker du att du ser bra ut?
Hehe svår fråga jag ser ju mig själv jämt , och jag är som sagt väldigt kritisk så nej det skulle jag väl inte påstå att jag tycker , ibland kanske ...



Vad är viktigt med hur man ska vara som person?
omtänksam , glad , spontan, pålitlig
IQ , jag umgås inte med människor som har noll där uppe. Bara att lyssna på såna människor gör mig rastlös , så det slutar med att jag går därifrån.

Hur ser du på otrohet?
Tycker det är skit som alla andra antar jag. Dock inget jag brukar tänka på haha.

Serier som du gillar?
Greys anatomy , desperate housewifes , Skins , South Park , Andra avenyn.

Tack för era frågor , hoppas ni har fått nåt svar nu, annars kan ni ju alltid fråga något igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0