Badkar

Hello
Har blivit dålig uppdatering idag sorry !
MEN har varit så stressad drog till gymmet direkt efter tyskan så hade inte tid för er haha.
Nu är jag back on track.
Jag fick frågan vad jag tycker att man ska satsa på för bikini till sommaren.
Jah har inte riktigt bestämt mig än.... men har tagit fram lite aktuellt badmode från catwalken och gjort ett kollage med personliga favorites !



Jag gillar väl mest baddräkten med fransar och den svarta överdelen med rosett eftersom jag bara älskar rosetter haha.

Mitt tyska prov idag gick faktiskt bra , trodde inte det skulle göra det men men , jag får tillbaks det imorgon så då får jag väl min slutgiltiga dom. Jag städade igår och det är redan stökigt igen , förstår inte hur det går till MYSKO !
Har beslutsångest för vilka uni-kurser jag ska läsa i vår.
Behöver ta mig en funderare hehe.
Will be back later !

Kommentarer
Postat av: veronica

haha va! jag har den svarta med rosett!

2010-01-27 @ 10:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0