A taste of spring 2010

Spring 2010 is here !




'


Något jag tror starkt på till våren är beigt och natur färger.

Bara älskar allt som dessa damer har på sig , VILL HA !

GIMME ;)


Annars då , ?

Jag var och toppade mitt hår , det känns som vanligt kort och skit men det kommer förhoppningsvis växa fortare nu , jag tar ju också vitaminer för att få håret att växa.

Har varit trött hela dagen och huvudvärk , hela veckan har jag haft ont i huvudet om det fortsätter nästa vecka ska jag åka och kolla upp det.

Man får näligen gratis sjukvård här ifall man är försäkrad och det är jag ju.

Hehe de lär ju dra på sig massa hypokondriker här haha.

Jag ska lätt gå jämt , everything is for free baby ;)

Ikväll blir det tacos och skräckfilm , ja tack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0