Willig + billig ?

Hej nerds med flera
Sitter in the soffa och ser vinter-os , jag fattar inte varför alla klagar så mycket på OS det är faktiskt helt o med k att titta på samtidigt som man sitter med macbooken i knät och småmyser med en antibiotika-kur. Jag lovar testa !
Känns väldigt kul att jag har väntat nio dagar på att bli frisk , 9 dagar av lidande och svidande, så idag gick jag till läkaren så visar det sig att jag har halsfluss och måste nu ta pencillin. Jag som ville komma igång med träningen , fucking skit.
Imorgon är sista tyskan för denna veckan skönt ,
Till helgen är jag och Aaron ensamma i det stora huset , ska bli skönt med lite lugn och ro , kanske fixar en hemma-fest , det vore inte helt tokigt !
Har hittat lite nya butiker jag ska kolla in med , hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0