Våren är kommen

Hello
Jag är nyss hemkommen , var och åt running Sushi och tog sedan en fika , efterlängtad Chai.latte mums !
Nu måste jag nog plugga lite tyska , har prov imorgon på typ b.l.a. pretäritum och plusquamperfekt , älskar grammatik känner jag haha not.
Äntligen börjar jag bli frisk , det här är första tablett-fria dagen. Dessutom är vädret underbart , det ska vara +10 hela veckan och på fredag +14 !! underbart , våren kommer äntligen då.
Imorgon börjar en ny vecka med nya utgifter , enjoy !


Bara för att folk sa att det skulle vara kul ifall jag visar vad jag har på mig,

fick dock ingen bra bild , hade en aningen bråttom så tog bara en på språng.

  • Strumpbyxor från Primark
  • Kjol HM
  • Linne från New Look
  • Tröja från Tiger Of Sweden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0