vår-känslor

hej mina vänner

Hade lite tid över så har satt ihop lite sommaroutfits här som jag gillar starkt , Önskar jag skulle kunna gå ut med här nu , det vore grymt härligt !

Längtar verkligen tills jag kan ta på mig en klänning och gå ut och bara ha en tröja i väska ifall det skulle bli kallt !

 



 

 



 

 



 

 



 

 

 



 

 

 


Hope you liked it , mycket av det här ska jag klä mig i i sommar iallafall. hehe

 

Imorgon ska jag iväg och köpa födelsedagspersent efter skolan.

Sen måste jag baka en tårta också , så måste hitta receptet nu haha.

Jag har gjort jordgubbstårta förut men tänk om den inte blir bra då är jag ju så j-vla fried haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0