(ljus)STAKE

Hello , fick nyss lite roligt åt olika namn på porrfilmer , det är ju helt sjukt vad de hittar på , älgjakten och kåta rektorn haha , det är ju ännu mer pinsamt att folk tycker det är bra. Däremot så är namnen väldigt roliga skrattade länge  . men seriöst porrfilm måste vara det töntigaste alltså haha.
Jag tänker mig typ någon fet medelålders lastbils-chaffis som sitter och drar en jävel och sen saggar i en servett ! haha USCH tvi !
Några andra roliga titlar var:
  1. över 50 kåt som 17
  2. Carribean airlines
  3. utan trosor med Vilda Valle i vedhyttan
  4. Scandinavian fuckfest
  5. camping in finland 2
  6. dubbelt våt, dubbelt kåt
  7. 2 unga kåta pumor
  8. mamma är en slampa
  9. black tushy pink pussy 2


Hmm men alltså vet ju att många kollar porr men kommer nog aldrig förstå det roliga med det.
AA visst jag , bowlingen var kul , jag gjorde en strike , hehe. Men det var kanske inte min starkaste sida.
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0