tung metaller

Gårkvällen slutade med att jag föjde med och körde billiard. Läskigt i början för jag suger verkligen.
MEn fick bra lektioner i hur man gör så efter ett tag var jag helt okej faktiskt !
Idag har jag varit på gymmet och städat mitt rum sjukt noggrant , tog en stund kan jag säga , mm gå upp nio en lördagsmorgon , inte många som kan skryta med det haha.
Ikväll ska jag ut , ska till en Club där det tydligen ska vara ganska hyfsade DJ´s ikväll , får väl hoppas på att det stämmer då.
Tog en bild från billiarden , min lilla kamera suger dock , ingen bra skärpa och man ser typ alltid tjock ut på bilderna , eller så kanske randigt får en att se tjock ut , eller så kanske jag inte vet hur man använder en kamera!
HMM whatever bilden är ful , lets leave it to that haha.


Zara 2010



Kommer tillbaka senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0