Spiralen

 

Hello nu är jag hemma.

Trött som skit , det har snöat så mycket idag , jag hatar att åka pendeln när det är så vått ute. Blir en klar våt-hund lukt inne i vagnen.

Har nyss ätit en lax-pasta , gott vare , blir gymmet snart , försöka bränna bort laxpastan haha.

Bara några dagar till min bal nu , ser fram emot som bara den.

Bara några dagar till all (L) dag , har en aning om att jag kommer få en överraskning då!




Hehe igår kväll var lite underlig , är så trött på människor som blir snällare/shysstare när de är packade. Det var exakt så igår , efter några glas vin var det tydligen inte alls svårt att prata med mig för folk i den här familjen , blir så trött ,

Men det var väldigt kul när vi skulle köra singstar , aarons pappa fick för sig att han ville utmana mig i att sjunga Eminem - without me

Jag kunde inte titta på honom alltså , han gick in för det till tusen och allt som hördes var mummel. Och han försökte verkligen leva sig in i låten. Skulle ha filmat det haha.

Men vi hörs kanske efter gymmet !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0