Size 0 ZERO

Hej alla

Jag har nyss stor-städat , kan tyvärr inte dra till gymmet för jag är fortfarande väldigt förkyld. Har inte kunnat gymma på hela veckan , det suger men jag vill ju bli frisk !

Nu fick jag ju då lite tid över , tänkte då visa lite vår/sommar från riktiga High coutore märken , bara att kolla in allt och sen se vad man kan hitta i budget-upplaga haha.

Jag tog ut mina favoriter , Det allra bästa kommer (som jag tycker) från Versace och Proenza Schouler.


Lacoste


 

 


Proenza Schouler



Versace



Den här sista bilden är speciell , brillorna den lilla damen har på sig ska jag nog köpa till sommarn , sjukt heta!


Louis Vuitton



Jean-Paul Gaultier



Hoppas det var något ni gillade!

Något som jag inte förstår , alla dessa modeller som går för de här kända märkena ser anorektiska ut , det är ju helt sjukt vad smala de är om man verkligen tittar.

Kan inte heller förstå varför , för modeskaparna vill väl sälja sina kläder till folk , och hur många ser ut sådär ?

Jag tänker ofta när jag ser något , gud så snyggt , men sen tänker jag , men jag köper det inte för det kommer ju inte sitta sådär på mig...

Är det så det är meningen eller haha fattar inte , de vänder sig till en målgrupp som typ inte finns...

Mycket smart säljteknik haha.

Kommer tillbaka senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0