puff puff

Nu i skrivande stund , fryser jag lite om händerna , har varit ute på en lång-promme(nad)

Ska nog ut med den lilla hunden senare vid 9 typ.

Det var så fint väder idag , solsken 12 + grader , vårjackan var på och solbrillsen haha.

Jag måste verkligen bli bättre på att ta foton , måste ju visa upp våren och mig själv lite mer men jag tycker det är lite pinsamt om jag som exempel väntar på pendeln och står och tar bilder på mig själv haha !

Men vad gör jag inte för mina läsare.

Kanske ska våga mig på gymmet imorgon , jag vet inte hur bra det är när man äter pencillin , känner också att jag bryr mig inte , måste träna ! hehe

Har plockat fram lite trender 2010 , make-up och hår

Ta er en titt !

 

 






Smell you later !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0