på bättringsväg !

Hallå !
Jag saknar mina vänner just nu , alla mina vänner i Sverige , även er jag inte träffar ofta skulle vilja ta en fika med alla av er , bara snacka om saker , vad ni gör och så vidare. Som förr , men men får väl försöka hinna med det nästa gång jag kommer hem.


Ja vad gör man då ?
Sitter hemma med en bunt näs-dukar och tröstäter malteser haha sehr tragisk I know.
Sitter och tänker hur hårt jag måste köra på gymmet nästa vecka för att ta igen denna förlust haha.
Men man ska inte träna om man måste ta tabletter och sånt , det gjorde jag alltid förut , i nästan två månader missbrukade jag typ ibuprofen i Skottland för jag hade alltid en förkylning som gjorde mig typ trött ofokuserad så jag tog en tablett varje morgon , inte så bra.
Nu är det andra sunda bullar som gäller hehe.

Kommentarer
Postat av: matilda

saknar dig också gumman. vore jätte kul om vi kunde ses snart. du får höra av dig om du kommer till sverige och har tid att hälsa :)

2010-02-21 @ 01:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0