Näs-spray

hejsan

ligger just nu i soffan med tv´n på full rulle samtidigt som jag kollar expressen och skriver här haha.

 

Jag glömde visst att berätta vad min överraskning på alla <3 dag var hehe.

Jag satt med Aaron på en mysig italiensk restaurang , skulle just börja med desserten när han drar fram en ask från Swarovski !

Jag blev så glad har inget därifrån tidigare och det är riktigt fina (och dyra) grejor de har !

Vet inte exakt vad det är , men skulle tro att det är en sten , inte så lätt att se men det är "typ" ett rött hjärta som tindrar ganska mycket men inte på bilden haha.

Här är en bild på det =)

 



Jag hatar verkligen att vara dunderförkyld , för man mår ju dåligt men man har inte feber så det finns ingen anledning att stanna hemma eller något ....

Tyskan idag var minst sagt klurig , har en fet läxa tills imorgon som jag måste göra också fuckeli fuck fuck.

Imorgon hoppas jag på att vara pigg nog att komma till gymmet !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0