Film movie rulle video dvd blu-ray


Hello
uppdaterar i ett litet stressat läge , fick för oss att hyra två filmer och nu ska vi hinna se båda innan vi måste tömsa hmm dilemma ;)
Ska se the Shining ikväll , hur ska jag överleva den är sjukt äcklig alltså haha.
MEN
alla ni som läser , jag ska svara på fler frågor snart eftersom de rullar in , så ifall ni har några fler ställ dem , vad som helst , inget är för dumt hehe.
Ifall ni vill så kan ni skriva vad ni skulle vilja att jag skrev mer eller mindre om , jag vill ju skriva om sånt ni vill läsa!
Nu ska jag kila iväg och se på film va.

BTW , jag saknar dig Sandra ,blev jätteglad för din comment ! Ska se till att svara på din fråga med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det med vovven?

2010-02-01 @ 23:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0