Curious ???

hej hej folket!
Sitter med kex och ost , mumsigt !
Var på gymmet , blev frustrerad över hur mycket muskler som försvinner när man är sjuk en vecka , känns som att börja om från noll igen buhu !
Så himla kul på tv här , ni vet bantnings-programmet "Biggest loser" det fanns ju i Sverige med för typ 100 år sedan , såg reklamen för det här , en sjukt fet kille sitter på en motionscykel , och säger med värsta tjej-rösten på ett väldigt artigt sätt :
- Jag skulle behöva gå på toaletten...
-NEEEJ cykla din skit !!!
Så börjar han cykla sjukt mycket snabbare ser helt livrädd ut för tränar-tjejen hahaha.
Fick frågan om jag kunde visa hur min pojkvän ser ut , klart jag kan !
My Aaron <3

Förresten glömde jag säga att det var 10 + här idag , använde min nya vår-jacka , imorgon ska det också vara 11+ om jag inte minns mysko , så då kanske jag tar min andra vår-jacka hiihi skönt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0