Borde stannat hemma

Jag tänkte , jag gillar ju mode , men nu tänkte jag visa något som är långt därifrån , I give you some fashionbloops ;)


  1. Slampa möter tant..
  2. Slampa som misslyckats att se ut som Paris Hilton.
  3. Pinsam blandning av rocker/gina T brud.
  4. Björn Borg möter gravid Cowboy

Inget jag skulle vilja doppa i iallafall !


Är man så rik kan man väl ta sig råd med en stylist kanske !


Nu bär det av för mig till gymmet , och ikväll är det final i Paradise hotel , hur grymt är inte det !

Everything can and will happen.

Men orka alla deltagare som nu säger i tidningen att de ångrade att det var med. Att det nu är psykiskt påfrestande.

Att tv-bolaget inte anordnat med en psykolog , snälla vill man gå till en psykolog kan man väl boka en tid själv eller.

Så trött på mediakåta loosers som inte har någon talang , för visst paradise hotel är sjukt underhållande men det är ju inte direkt intelligenta mäniskor man ser där , kanske därför det är så kul att titta haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0