beverly hills 90210

Bänkad framför tv´n , ser ofrivillig fotboll , mycket lustigt , där för är nu datan min nya bff.
Har hittat ännu lite mer beverly hills mode , det är sjukt bra att ha som inspiration nu när man shoppar till sommaren , allt det som var inne då kommer nu till vår/sommaren.
Finns lite exempel häromkring då , känns jäkligt snyggt =)

Upptäckte idag att i tidningen här i österrike finns det jättemånga kontakt-annonser på slutet , fast ingen vill ha en "partner" haha bara sex ! typ hej jag är lite ensam och tjock söker tillfällig partner för fartfyllda sexuella möten P.S jag har inga pengar...Men what typ ?? Tänk om nån skulle skriva så i en svensk tidning , alla skulle ju tro att det var ett skämt ....jag skämtar inte det fanns typ 10 såna annonser i rad haha !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0