Äpple

Hej alla mina vänner !
Har fått en aning längtan efter sommar-sverige , då måste jag bara göra en äppelpaj haha.
Så jag rapporterarhärifrån köket MEN sanningen är att jag nog aldrig gjort en äppel-paj förut , det var ju så praktiskt att bara köpa de frysta !
Men nu sablar heeh jag brukade vara en jävel på att baka förut när jag var lite tjock , numera är jag ingen stor jävel på det längre , men fortfarande en jävel och det är det som räknas !
Känner mig lagom snygg där jag står med min pojkväns stora tröja m.m men när man är sjuk måste man få vara lite skit tycker jag.
hoppas på att det här kommer bli gott så jag kan bjuda Aaron på det när han kommer hem från jobbet!
Hoppas på att jag ät tillräckligt frisk för gymmet imorgon !(har jag sagt varje dag sen i tisdags)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0