<3

HEjsan
jag skickar en alla <3 dag hälsning till alla mina läsare idag då , !
Ska alldeles strax iväg på en middag i Wien , hoppas på romantik. haha
, då ska jag tydligen få en överrskning , jag har funderat sönder på vad det kan vara men utan resultat haha , jag berättar för er sedan var det var !
Har tagit lite bilder på mig och min outfit eftersom jag har fått önskemål ifall jag kunde göra det oftare hehe så jag tycker att en bra assecoar är ex , en rosett i håret , kan man ha istället för ett stort halsband !


  1. Min kavaj är från HM har blivit lite av en favorit , =)
  2. Ett ljusrosa linne med inbyggd bh från Primark.
  3. En mycket tajt kort kjol med dragkedja fram från Zara.
Jag hoppas ni får en riktigt bra kväll nu !
Ta nu chansen barn ifall ni tycker om någon , denna dag är eran chans , sitt inte hemma med vibratorn eller en toa-rulle
Ring upp , kanske just DU får ett alla <3 dag ligg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0