3 words

Igår såg jag veckans paradise hotel , haha jag vet sjukt sent men jag har typ aldrig tid att kolla.

Men fan vad det börjar hetta där då , det är en underbar serie att se dock. Fick en åskådar-orgasm ;)

Måste säga att Sverige är så sjukt efter! alltså tyvärr Sverige, MEN jag lyssnade på "fight for this love" i början av oktober och NU kommer den till Sverige HA HA skämmit.


 


 



Lite stiltips från svenska Acne !


Ny dag nya tag som man säger.

Var på tyskan och hade prov, anmälde mig till nästa kurs som börjar nästa vecka.

Ikväll ska jag inte gymma , tänkte softa lite.

Har fortfarande inte fått reda på om det finns någon kurs för mig , men tror jag kan få hjälp imorgon.

Annars har jag väl det fint , saknar alla mina kompisar dock ! Skulle vilja hänga runt och snacka över en Chai-latte !! hehe

I´ll be back later !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0