<3 dagen på ingång

Jag har idag lite tid över så jag tänkte svara på era frågor. Bra va !
Gör det i lite kärleks-anda bli inte kära nu barn!

Karin , hej tycker din blogg är kul att läsa , hur är det att bo utomlands?
Det är bra att bo utomlands , Sverige känns för gammalt för mig nu , jag vill nog aldrig flytta tillbaks till Sverige , vill bara åka dit på semester och så. Man får ett mycket större perspektiv när man flyttar och det kanske låter fjantigt men det känns som att jag har upptäckt något större haha.

Ångrar du att du slutade dansa och flyttade från Skottland?
Nej jag ångrar inte det valet. I tre år var jag inställd på att jag skulle hålla på med dans som yrkesform. När jag var i Dundee så kände jag att jag inte ville det , ville inte lägga ner så mycket själ i det som behövs , jag vill tjäna mycket pengar. Inte sitta med csn lån när man är 30 som man inte kan betala tillbaka eftersom man inte ens kan betala sin hyra med sin dansarlön.
Då bestämde jag mig för att våga lite och inte bara stanna någonstans för att man känner att man "måste" för att man börjat kursen reda eller något.



Hur gick det med vovven?
Ja min lilla Mango-hund.
Det är ett ganska bra ex på att jag hatar vissa typer av människor.
Min moster sa att jag kunde ha min hund där , fine , efter en vecka kan hunden inte vara kvar längre. Så då fick jag ge bort honom efter att ha haft honom i två veckor.
Det var inte kul för mig för jag älskar verkligen hundar och tycker det är så kul med dem men går det inte så går det inte tyvärr.

Hur har du råd med allt du köper?
Jag betalar ingen hyra och har ett sparkonto men så att säga just nu 30 tusen laxar och några 100 tusen mer på ingång från ett arv men jag försöker spara eftersom jag vill ju senare flytta ut och ska förmodligen studera i fyra år minst och jag tänker inte ta några studielån aldrig aldrig !!



Vilka färger på kläderna tror du på till våren ?
Jag tror på beige , lila , pastell , korall.
Typ då :P

Hur mycket väger du ?
Jag gick ner ganska mycket kring jul för jag var en aning deprimerad över att en i min familj dog.
Har inte gått upp så mycket sen dess väger 53 tror jag



Ångrar du att du var tillsammans med din förra pojkvän?
Ångrar är väl att ta i , jag önskar väl att jag hade varit mindre naiv och kunnat se saker mer för var det var.

Vilka är dina bästa vänner?
Ganska svår fråga efersom jag bor i Österrike och håller på att vara social här för att få många nya vänner men jag räknar inte dem som mina bästa vänner utan de jag verkligen litar på räknar jag som bästa vänner och min allra bästa barn-doms-kompis Veronica skulle jag fortfarande hoppa om hon sa hoppa.
Louise från högstadiet skulle jag fortfarande kunna berätta vad som helst för.
Becca , Robin , Jocke , Emil mina trogna grannar som jag var med vareviga dag , sen jag var 13. Vi gjorde mycket skit men ställde alltid upp för varann.
Matilda var jag med från dag 1 i gymnasiet ,hade sjukt mycket kul , vi tänker lika om mycket saker.  så utan tvekan !
Magdalena hade jag mycket kul med på gymnasiet, var jag mycket intensiva tider med eftersom både hon och jag är spontana med att ses och sånt, bodde ihop så henne litar jag på.



Har du någon fobi?
Jag hatar att flyga. Annars har jag nog inte någon fobi, däremot så kan jag vara feg när det gäller att testa vissa nya saker , chicken little bit.

Har du varit tänd på någon lärare !
Ja det skulle väl varit gympa läraren Johnny som alla andra då haha nee jag var inte direkt tänd på honom , han ser väl bra ut men nej.
Jag kanske var kär i min träslöjdslärare när jag var 7 år , räknas det ?? haha


Vilka slags människor tänder du på?

Killar som kan sin grej , är säkra på sig själva. Maskulina , omtänksamma.


Hej Karin tycker du är bra på att blogga !

Tänkte bara använder du string eller inte ?

Joo det gör jag , beror på vilket tillfälle , när jag sover nej annars ja.


Hoppas ni fått svar på det ni ville veta , annars får ni vill fråga igen

jag uppdaterar senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0