smuts


Hej ni
Jag fyllde ju nyss år så jag tänkte resumera mitt år som 19 , typ kort bara skriva vad som hände haha får se om det kommer nåt ni inte visste eller blir förvånade över !
  • Jag tog studenten , var dock 18 då men fyllde 19 nån månad senare.
  • Jag flyttade till Skottland i 2,5 månad.
  • Jag flyttade till Österrike , där jag nu bor kvar.
  • Jag lärde mig flytande tyska.
  • Jag fick ett jobb i ett främmande land ;)
  • Jag köpte en hund.
  • Jag skaffade en lägenhet.

Nåt ni inte visste kanske :P
Idag har jag varit duktig och städat allt väldigt noga för det var ganska dammigt här kan jag säga , inte så fräscht.
Jag måste plugga tyska idag för imorgon måste jag förmodligen skriva ett tyska prov som avgör ifall jag får gå på universitetet eller inte , hoppas det inte kommer vara för svårt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0