insändare

 

 

Godmorgon

Jag har typ sovit sämst :/

Först hade jag en mardröm som jag nu har glömt men jag kommer ihåg att jag hade den vaknade , sen somnade jag om och började drömma den igen , vaknade igen och då var min kudde helt dregglig (vet inte om det är ett ord haha) väldigt trevligt.

Men men nu sitter jag för ovanlighetens skull med min gamla data så jag tänkte bjuda på 2 2007 bilder hehe från ayia napa !

 



Innan jag lämnade Sverige köpte jag med mig några tidningar , det kan ju vara kul att läsa. Igår satte jag mig med vecko revyn jag läste den mycket när jag var lite yngre så jag tänkte den kanske fortfarande är bra.
Jag kunde inte låta bli att läsa "läsarfrågor"
haha det skulle jag inte gjort för jag hittade typ det här.
"Hej vecko revyn jag har världens problem ! Jag var hemma hos en kille och vi myste lite och så och han stoppade in sin snopp typ jättelite bara 4cm eller nåt , sen kom hans föräldrar hem och då slutade vi.
Då kan det väl inte räknas som att vi hade sex eller? "orolig tjej 94"
VAAA!?
Vilka frågor , jag skulle svarat såhär , om du tänker dig ett tåg som åker in i en tunnel , men efter några meter in i tunneln får tåget tekniska problem och måste backa ut.....Det har inte kört igenom tunneln men det har varit i tunneln. Tyvärr tjejen men det räknas som ett ligg :P hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0