Högt

 

Hej

Känner att jag visst inte bloggade när jag var i Sverige men jag var så smart att jag glömde min dataladdare här så det blev lite svårt där.

Shit redan tillbaka det känns som att dagarna i Sverige bara flög iväg typ !

Jag hann ju inte alls göra allt jag ville göra eller träffa alla jag ville :/ men så är det nu.

Det var första gången jag var i lkpg sen jag tog studenten och  fyfan så konstigt det kändes att åka dit , det är verkligen minnenas stad för mig , när jag åkte dit kändes det som att jag var 17 igen och skulle dra till skolan och dansa och sen kolla på hockey typ hahah , nej men det var en bittersweet feeling faktiskt , lkpg var en underbar tid och det känns ju konstigt att åka dit nu för nu har jag ju egentligen inget kvar där uhhh drama :P


 

 

 


Höga levi´s shorts , magtröja från monki



Jag skriver mer senare dolls


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0