alles neu

jag gillar min nya skjorta från Gina 249 kr =)




Så då är man 20 då :P får gå in på systemet även fast jag aldrig hade nåt speciellt intresse för det :P Nu kommer jag väl in på alla uteställen vilken dag det än är :P Men jag börjar känna mig gammal haha , vart tog åren vägen egentligen ??
Just nu känner jag också att jag har ganska många bollar i luften eller åtminstone två och jag vill gärna fånga båda samtidigt för jag vill inte välja bort något av det , så idag fortsätter jag min research så får vi se hur det ser ut . Nästa vecka måste jag dra till universitetet och skriva in mig med , det är en riktigt stor boll , typ pilates-boll ! haha
skriver senare då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0