Just nu sådär

sommmar-känslor




Mums har nyss ätit en spagetti !

Tyskan var som vanligt seg...

Känner mig lite stressad , har två prov att plugga till och båda är såna där viktiga så man kan inte komma undan med ett okej resultat :P Trevlans

Idag ska jag ut och träna på riktigt , inte mina powerwalks som jag brukar ta utan typ cirkelträning och löpning , usch blir ju trött bara av att tänka på det haha.

Ska hjälpa my love att komma in på polisutbildningen , och det måste man tydligen vara fit för , haha och han hatar att träna så jag har en utmaning framför mig...

Kvällen avslutas med körlektion i mörker , buhu men men går väl vägen

Kanske har tid att uppdatera senare , det återstår att se !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0