My crib

Hello !

Idag blev jag klar med min teori-kurs.. mycket skönt , nu behöver jag bara öva den på datorn och göra testet om två veckor !

Äntligen kom vårat internet redan idag , så nu kan jag uppdatera som vanligt igen från min egna dator !

Imorgon blir det 20° varmt igen , det har regnat några dagar , inte så kul.

Tycker det är på tiden att ni fick se lite glimtar från min nya lägenhet hehe , får dock ursäkta att alla rum inte är så städade då :P haha


Köket gillar jag , mycket ljust , hlt ny-renoverat kök. kylskåp och frys som ser ut som resten av lådorna , så ni kan ju v´bara gissa var de är ;)

gardiner fattas dock...ska fixas.

Sen ska en till stol stå där men den används som datastol just nu.



Vardagsrummet har jag gjort så vitt som möjligt hehe kanske syns.
Tyvärr inte städat , men det syns ju ungefär hur det borde se ut :P


Balkongen är en riktig höjdare , kommer vara finare på sommaren när alla träd kommer vara helt gröna och så , många sena kvällar där hoppas jag på !



Den stora bäcken är bra att ha under , mys när man sitter där och äter eller läser , med datan vad-som



Japp det var det ,

hall , sovrum , badrum ,

Kommer snart på en biograf nära dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0